Potisk inspiruje
Také patříte mezi pamětníky, které zastihla éra sbírání „céček“ nebo vlna skládání Rubikovy kostky na čas? Když poprvé vyrukoval maďarský génius Ernö Rubik se svým objevem na veřejnost, bylo to něco do té doby nevídaného a ve společnosti se strhla tak obrovská lavina nadšení, že chtěl mít kostku doma snad každý. Nebylo pak jednoduché kostku vůbec sehnat, protože šly na dračku. Podobně to probíhalo s céčky – docela nudným dekorativním předmětem, ale jakmile se výroba céček soustředila na mnoho barevných variant, lidé skupovali céčka po stovkách kusů a vytvářeli z nich i ozdobné řetězy.
Tímto vám chceme naznačit, že někdy stačí docela málo, podstrčit lidem vhodný nápad, a to domino se pak už začne skládat samo – jedna kostka za druhou. Plátěné tašky s potiskem jsou přesně tím reklamním předmětem, kam se dají vytisknout různé nápady, které mohou napodobit éru céček i slávu Rubikova vynálezu. A nezapomeňte – i ty největší světové vynálezy vždy začínaly někde na malém psacím stole a rodily se postupně a pomalu. A každý z nich musel mít k dispozici vhodnou formu reklamy, pokud možno dostatečně poutavou, atraktivní a hlavně takovou, která se nikomu nevnucuje, jak tomu často bývá v televizních reklamních spotech.
Máte je stále při sobě
Když už jsme se tu zmínili o plátěných taškách s potiskem, jejich zásadní výhodou je skladnost a praktičnost. Pokud je necháte potisknout a rozdáte je lidem třeba při příležitosti většího nákupu ve vaší prodejně zdravé výživy, textilu, hraček či obuvi, je velká šance, že je lidé budou nosit v kabelce, v batůžku či v kufříku stále při sobě, a využijí je pak na nákupech ovoce a zeleniny, pečiva nebo mléčných výrobků. Praktickou plátěnou tašku vzápětí rozbalí, naplní jablky a celozrnným chlebem a potisku na tašce si určitě někdo z dalších zákazníků v tamním obchodě povšimne.